همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا تیم ملی ایران توسط عبدالله فولادوند و حامد اسدی در وزن های 50 و 120 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود، رقابت‌های شش وزن دیگر روز یکشنبه (23 خرداد) برگزار شد که جوانان ایران در پنج وزن به فینال رسیدند تا قهرمانی ایران مسجل شود.

مهران نصیری در 60 کیلو، محمد یوسفی در 66، رضا افضلی در 74 ، مرتضی رضایی قلعه در 84 و عرفان امیری در 96 کیلوگرم با شکست حریفانشان به فینال رسیدند و محمد طهماسبی‌زاده در 55 کیلو برای کسب مدال برنز پیکار خواهد کرد.

عملکرد کشتی گیران تیم ملی ایران در شش وزن در روز یکشنبه به ترتیب زیر است:

55 کیلوگرم: محمد طهماسبی‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف قرقیزستانی خود را شکست داد. وی در دور سوم مقابل کشتی‌گیر مغولستانی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

60 کیلوگرم: مهران نصیری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل حریف چینی به برتری رسید، در دور سوم کشتی‌گیر کره جنوبی را شکست داد و برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود.

66 کیلوگرم: محمد یوسفی در کشتی نخست خود حریفی از قرقیزستان را شکست داد و با پیروزی مقابل حریفی قزاقستانی به دیدار فینال راه یافت . وی برای کسب عنوان قهرمانی با نماینده ازبکستان روبرو می‌شود.

74 کیلوگرم: رضا افضلی ابتدا در دو تایم حریف تاجیکستانی را شکست داد و در دورهای دوم و سوم نیز برابر کشتی‌گیران ژاپن و قزاقستان به پیروزی رسید و برای کسب عنوان نخست با حریفی از قرقیزستان مبارزه می‌کند.

84 کیلوگرم: مرتضی رضایی قلعه در کشتی اول خود حریفی از اندونزی را شکست داد و در دورهای دوم و سوم نیز کشتی‌گیران ژاپن و ازبکستان را مغلوب ساخت و در دیدار نهایی به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود.

96 کیلوگرم: عرفان امیری ابتدا کشتی‌گیری از ازبکستان را مغلوب کرد، سپس با پیروزی مقابل حریفی از قزاقستان به دیدار فینال راه یافت. امیری در دیدار پایانی با حریفی از کره جنوبی روبرو می‌شود.

کد خبر 109588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز